Outfits and hair for school

Pozdrav ljudi! Napokon sam i ja uhvatila vremena da vam napišem post. Znam da me nije bilo dugo, skoro pa mjesec dana, ali jednostavno nisam imala vremena da pišem. morala sam da se posvetim mnogo školi i učenju jer kao što i kod većine, i kod nas sada pitaju. Ali pošto sam za sutra sve spremila, na red je došao post. Nadam se da se ne ljutite. Pokušaću ove sedmice da izbacim još jedan post, ali ništa vam ne mogu obećati. Za više informacija pišite mi na ask @tuzneslike1 ♥♥♥

Kao što iz naslova možete zaključiti, danas ću vam dati neke kombinacije i frizure koje se meni sviđaju za ovaj neki period kada nije ni prava zima, a nije ni ljeto. Pa da počnemo. 


1. Što se tiče ove frizure, ona je lagana za napraviti. Samo je malo možete uviti figarom, a možete da je ovakvu napravite i prirodnim sušenjem, ako je malo gužvate.
2. Što se tiče ove druge, ovo je samo pletenica obična ispletena, sa početkom rasčupanim. Ništa posebno, ali opet nekako zanimljivo kako je složena.
3. Zatim treća. Za nju će vam trebati  mala pomoć neke drugarice ili mame, bilo koga, a možete i vi uz malu praksu.
4. Četvrta pletenica je obična samo malo krenuta odozgo više.
5. Ovo je obična ufrćkana kosa, mislim da je obično sušenje ili je možda da su bile neke pletenice, pa da je puštena kosa.
6. Obična visoka pundža, smao nije skroz zategnuta, nego onako opuštena i jednostavna.
7. Ovo je isto ukovrdžana kosa, samo jos dopletene dvije pletenčice i sastavljene šnalicom.
*Hajde sada da kenwmo na outfit jer ove ostale frizure su jednostavne. Prvi outfit samo možete uz ovo starke i školsku torbu i to je to. Ostali su svi nekako jednostavni i nema neke potrebe da se objašnjava oko njih ništa, sve je jednostavno da se shvati. ♥♥♥


















I to bi bilo to od ovog posta. Nadam se da vam se svidio. Ako jeste, komentarišite šta bi vi nosili ili kakvu bi frizuru imali i komentarišite šta želite viditi u sledećem postu. Pisaću o svemu što vas zanima, ne pravim nikakve razlike i nije mi bitno oko čega je post +♥♥♥

Коментари

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG