Matura

Hej ljepotice moje, kako ste mi danas? Kao što možete da vidite iz naslova, današnji post nam je o maturi. Ja ću da vam ovdje napišem kakva su moja bila očekivanja, šta sam dobila, kako je protekao taj dan i malo oko kupovine svih stvari za maturu, pa da počnemo. 


Haljina

Mislim da je ovo svima najveća briga. Ja sam iskreno odmah na početku devetog razreda počela gledati haljine po internetu i razmišljati kakvu bih mogla jer sam znala da ako ću je šiti, treba vremena malo, a ako ću je kupovati onda imam dosta vremena. Pošto sam ja našla haljinu koja mi se mnogo sviđala (sliku kakvu sam našla imate ispod). I ja sam malo razgledala gdje god sam otišla, ali nisam našla nigdje ni sličnu haljinu, tako da sam se odlučila da je šijem. Odnjela sam je krojačici i ona mi je uzela mjere i to je bilo to. Nisam imala toliku tremu zbog haljine jer sam znala da ću je nositi samo za maturu, a kasnije ko zna kada. Sa time treba lutke moje da se nosite. Tu haljinu ćete nositi jednoj i možda kasnije za neke svadbe, ali ni to nije sigurno. Moj vam je savjet da uopšte ne razmatrate to da hoćete imati različitu haljinu od svih jer je to skoro pa i nemoguće. Najbitnije je da se lijepo provedete. Tako da izbaretihe haljinu koja vam se sviđa i koja će vam biti udobna. Nadam se da ste skontali šta želim da kažem. I da, za veliku maturu preporučujem dugu haljinu jer je kod nas takav običaj ♥♥♥





Obuća

Pošto mi je bila mala matura, ja sam izabrala varijantu baletanki. Mislim da nisu štikle za malu maturu, pogotovo zato što se mnoge cure lome sa njih. Šta sam puta vidilo da je cura palo pa joj se svi smiju, zaustave čitavu kolonu, raskrvari se i to dovodi da upropasti sebi maturu. A mislim da to nikome nije lijepo. Tako da je moja preporuka definitivno da obučete baletanke. U tome će vam biti najpraktičnije da hodate, da plešete, da dugo stojite i sve ostalo što nosi matura. Naravno ako je u pitanju velika matura, onda i mogu štikle, ali mi za malu maturu nisu. Slike nemam jer nisam ih tada slikala. Baletanke imam i sada, ali pošto je noć i pošto su malo neuredne, onda neću da ih slikam. Nadam se da vam ne smeta. ♥♥♥

Nokti

E ovako, ja sam nokte uspatila prema haljini. To jeste, poslije haljine sam odmah nekako počela da tražim kakve bih mogla nokte raditi. I pošto je moja haljina tirkizna, onda sam takve neke i nokte tražila. Meni nije toliko bilo bitno kakva će šara biti, nego boja. Ali sam ipak nekako kontala kakvu da stavim i šaru jer da bi mi kasnije moglo ići uz još neke kobinacije. Na kraju se nisam mogla odlučiti, pa sam pitala porodicu i curu koja mi je radila nokte. I na kraju smo donjeli odluku, izabrali smo ove (slika dole). Ja sam njih radila dan prije mature da bi se malo navikla sa njima, a i smatrala sam da mi ne trebaju prije. ♥♥♥




Šminka

Sledeća na red dolazi šminka. Iskreno ja nisam znala kako se našminkati jer ja imam sitne oči i problem mi je malo šminka. Opet sam nekako išla da mi ide uz haljinu. Pošto je meni strina profesionalni šminker, ona me je šminkala. Mi smo par dana prije isprobavale razne vrste i oblike i boje i na kraju smo izabrali ono što mi najviše otvori oči. Nismo radile ni po kojoj slici, nego samo onako što je strina mislila da će mi dobro stajati. I na kraju je to bilo. Ona je mene morala našminkati do nekih 12 sati zato što je išla na svadbu kod sestre i ja sam se bojala da će šminka se razmazati, ali sva sreća pa nije. Tako da je to bilo super. Ovo je bila moja šminka taj dan. Zbilja se nemojte puno opterećivati kada ćete se našminkati. I da, otiđite kod neke osobe koja zna da vas šminka, ako hoćete već nešto malo bolje, a niste sami toliko vješti ♥♥♥






















Frizura

Kao i za sve drugo, i to sam tražila unaprijed. Mislila sam da bude onako pola dignuta, a pola spuštena, ali na haljinu mi je najbolje išla dignuta kosa. Tako da sam se odlučila na pundžu i ona mi se jako svidila. Razmišljala sam između par njih i danima smo ujna i ja pravile meni frizure dok nismo vidile jednu sa kojom smo se oduševile kada smo je napravile. Da, ja sam imala sreću pa je meni ujna stvarno vješta bila sa pravljenjem frizura i onda mi je ona pravila. A slika ispod vam pokazuje kakva je trebala biti ta frizura. I da, jedna preporuka. Ako nemate nekoga ko bi vam mogao praviti frizuru , najbolje bi bilo da odete kod frizera. I sve to zakazujte malo unaprijed ♥♥♥


Nakit

Što se tiče nakita, ja stvarno nisam htjela pretjerivati ni sa čime. Jednostavno sam uzela neke narukvice crne da mi se slažu uz torbu i da mi se slažu uz baletanke. Bile su neke jednostavne i smatrala sam da mi ne treba puno jer bih ja to poskidala brzo, pošto ne volim dugo to sve nositi. I da, ovdje ću vam reći još i za torbu. Torbu sam uzela običnu crnu pismo torbu. Bila je jednostavna i nije puno velika. I također nemam sliku nakita jer sam sliku zagubila negdje ♥♥♥

Šta sam očekivala od mature i šta sam dobila?

I ja sam, baš kao i svako, imala tremu, ali sam se opustila sa mišlju da se ne trebam nervirati jer rijetko tko te i vidi. Bitno je kako se ti provedeš. Pošto sam imala stariju sestru, nisam baš očekivala mnogo. Mi smo se svi dogovorili sa kime idemo, koliko ćemo biti u školi proslavljati, ko ide sa kime u grad i do kada se ostaje. Ja iskreno nisam bila zainteresovana kasnije za grad, ali sam ipak otišla na dva sata. Stvarno kada sam prestala razmišljati toliko o maturi i kada sam se prepustila samo eto da budem opuštena, bilo mi je super. Ovi što su imali tremu i što su previše očekivali bili su nekako kasnije neraspoloženi. Poslije defilea ili ti ga šetnjom gradom, mi smo išli u školu da slavimo. Prvo smo posjedali za stolove i svi su počeli jesti. Ja sam otišla do DJ, pozdravila se sa njime (mamin i tati je poznanik) i rekla sam mu da pusti nešto življe. On je pustio, a moje tri drugarice i ja smo izašle na podijum i plesale. Svi su ostali sjedili i samo nas gledali i smijali se. Mi smo se izule jer su nas baletanke nažuljale (mene zato što ih nisam razgazila). Mi smo tip osoba koje smo skroz opuštene i nije nas bilo briga za ostale. Pitala sam nastavnike da li bi im smetalo da ugasim svjetla, oni su rekli da ne bi i to smo uradile. Tada su svi ustali na noge i plesali. Kada god bi se upalilo neko svjetlo, oni su svi posjedali i tako stalno. Momci su išli gledati utakmicu u zbornicu sa nekim nastavnicima. A nas par djevojčica je povremeno odlazilo tamo i gledalo rezultate. Tako smo baš uživali, ustvari znam da sam ja. I to je najviše zaslužno što nisam puno očekivala, a i zato što sam se prepustila. kasnije smo otišli u grad i tu se malo proveselili i kući. I to je to. Dobila sam onoliko koliko sam i očekivala ♥♥♥







I evo na zadnjoj slici možete da vidite kako sam ja skroz izgledala. To je bio moj konačan izgled. Po meni je bilo super, a i super sam se osjećala. Tu su mi falile samo narukvice jer sam njih našla u zadnji čas ♥♥♥

I ljepotice moje to je to za ovaj post. Nadam se da vam se svidio. Ja se izvinjavam što nije baš sve korektno napisano, ali potrudila sam se da izađe večeras. Vi meni pišite šta vam se najviše svidilo, šta nije i također ako imate još neko pitanje, pitejte na ask-u ili u komentaru. I da, pišite mi ideje za sledeći post. Do sledećeg puta imate veliki poljubac ♥♥♥

Коментари

  1. prediva si!
    o haljini da ne pričam.. predivno *-*

    ksendzi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, stvarno hvala ♥♥♥♥

      Избриши
    2. Mng mi se svidja samo ja nemam stv nista protiv stikli ali ne preterano naravno mn je matura za godinu dana i jedva cekam.Nokti su zi bili savrseni kao i haljina svee bukv samo bih ja stikle ali ovo je nes sto me je oraspolozilo i hvala ti na tome i odakle si ako nije tajna

      Избриши
  2. prediva si!
    o haljini da ne pričam.. predivno *-*

    ksendzi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivna si draga.❤
    Haljina je 🔝

    https://inesfashionlife.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Haljina i nokti su ti preljepi ! Sretno na tvojoj maturalnoj veceri:)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG