Avon puder

Pozdrav ljudi, kako ste mi danas? Za danas sam vam pripremila jednu recenziju. Naime, danas ću vam pisati o Avonovom puderu. Njihovu stranicu možete pronaći ovdje OVDJE/HERE. ❤️❤️❤️




Ovo je Avonov puder calming effects illuminating foundation. Nisam namjerevala da ga uzmem, ali pošto sam imala još izbora da izaberem, odabrala sam ovaj puder jer je ionako moj pred kraj bio. A i puder je osnova u šminkanju, zar ne? Skoro svaka ga cura koristi za svakodnevnu rutinu koristi. Naime, moja koža je mješovita i smatram da je ovaj puder jako dobar. Pokrivenost mu je srednja što znači da ako imate malo jače podočnjake ili bubuljice, ovaj puder neće moći prekriti i moraćete se poslužiti i korektorom. 

Ovaj puder dolazi u bočici od 30ml i dozira se pumpicom. Lijepo izlazi i možeš da ga uzmeš koliko ti je potrebno, a nekoliko samo izađe. Moj je u nijansi Nude što je meni super. Ima ga u pet nijansi. Ja sam izabrala drugi. Kada naručujem ovako iz kataloga, uvijek sam skeptična jer ne znam da li će mi pristajati, ali ovdje sam pogodila nijansu. Nije smi svijetao, a i lijepo se uklapa u moj ten. 




Kao što sam već gore rekla, pokrivenost mu je srednja. Puder daje onako prirodan sjaj, što se mebni osrednje sviđa. Za dnevne varijante mi je to stvarno oke, ali dok za noćne varijante, volim da je sve lijepo usklađeno i zamatirano. 
Ukoliko se želite da konturišete lice poslije pudera, predložila bih vam i puder u kamenu jer se teško blenda, skoro pa i nikako kada nema nikakvog prije sloja. 


Postojanost ovog pudera je do nekih 6h, možda malo i više, ali poslije toga se mora malo popraviti. Može se nanositi svakako, nebitno da li četkicom ili blenderom. Odgovara u oba slučaja. I po meni je bolje kada je sa blenderom jer upije tu sjaj malo, ali opet kako ko voli, neka izvoli. I evo vam ispod kako on izgleda kada se istisne tek iz bočice i kako izgleda kada se razmaza.



I to bi bilo to otprilike za ovaj post. Nadam se da vam se svidio. Ukoliko jeste, slobodno komentarišite i recite da li ste isprobali ovaj puder i pišite mi neke prijedloge za sledeći post. Do sledećeg puta ❤️❤️❤️ 

I da, imate i drugi ask gdje me možete zapratiti i pisati mi prijedloge za buduće postove. Tu se zovem @imagenes_tristes554, a link imate ispod mog privatnog. ❤️❤️❤️


ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM: Imagenes_tristes554E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com



Коментари

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG