She In wishlist

Pozdrav ljudi i dobrodošli u još jedan moj post. Naime za danas sam vam pripremila svoju wishlist sa sajta She In. Nadam se da će vam se sviditi, a njihovu stranicu možete pronaći OVDJE/HERE. Pa da počnemo ❤️❤️❤️


Prva stvar je ovaj prelijepa majica. Ona je malo duža na leđima i mnogo mi se sviđa. Mislim da je idealna za helanke/tajice jer se fino uklapa. Sviđa mi se također što je na jedno rame jer takve stvari stvarno obožavam. Možete je pronaći u dvije boje, crnoj i sivoj.
Nju možete pronaći OVDJE/HERE.




Također mnogo sam u zadnje vrijeme i zavolila choker ogrlica i mislim da će one još dugo biti in. A za ovaj post sam odabrala ovu dole. Sviđa mi se ovaj trougao i baš je nekako simpatičan.
Nju možete pronaći OVDJE/HERE.

Vojni print je must have ove jeseni, pa sam se zato odlučila na ovaj presavršen duks. Dosta mi liči na muške dukseve i to me je prvo privuklo jer sam ja veliki zaluđenik njima. Mislim treba ih voliti. Čini mi se jako topao i mekan i definitivno je na mojoj wishlist-i.
Njega možete pronaći OVDJE/HERE.


Kao i svaka cura ili žene uopšte, i sama volim šminku. A za šminkanje su nam potrebne četkice. Tako da sam se za ovaj post odlučila ubaciti i jedne četkice. Ovdje naravno nisu sve koje su nam potrebne, ali dovoljne su za početak naručivanja, a ostale si možemo lako dopuniti.
Njih možete pronaći OVDJE/HERE.



I za kraj sam ostavila ovu predivnu kapicu. Iako je ona samo obična crna, mislim da je zaista predivna. Kapice se mogu nositi kroz čitavu jesen, ali ono što je sigurno, jeste da će se nositi kroz čitavu zimu i da je nešto što bi svaka djevojka trebala imati kako bi zaštitile svoju kosu, ali i svoje uši.
Nju možete pronaći OVDJE/HERE.



I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidio, ukoliko jeste komentarišite šta bi vi željeli da imate i kako vam se sviđa moj izbor  ❤️❤️❤️



ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG