Filmovi - top 5

I pozdrav ljudi, evo mene vama opet ovdje. Prije svega srećna vam Nova godina i svi praznici koji su bili i koji će tek biti. Dugo me nije bilo, ali razlog je što sam bila preko mjesec i pol bolesna, a početkom i sredinom decembra nisam mogla ustati iz kreveta koliko sam bila loše. Ali Bogu hvala sada sam mnogo bolje i vratila sam se da budem sa vama. Kao što iz naslova možete da pročitate, radi se o filmovima koji su se meni u zadnje vrijeme dopali. ♥♥♥

 

Uglavnom, ja sam u zadnje vrijeme stvarno gledala dosta filmova, jer mi bude dosadno pa ne znam šta da radim. Uglavnom sam gledala filmove koje sam nekada prije gledala i prisjećala se kakvi su bili. Pa da vam pokažem koji su to filmovi. 

1. Step Up

Naravno bilo bi mnogo čudno kada bih ja ovaj film izbacila iz svojih omiljenih i konstantno gledanih filmova. Ovaj film sam pogledala kada sam bila jako mala i od tada mi je jedan od omiljenih. A ko voli ples, mislim da će me potpuno razumiti. I stvarno ne bih mogla da izdvojim niti jedan dio kao omiljeni i zato ih sve preporučujem.


OPIS RADNJE: Buntovnik i ulicni plesac Tyler Gage (Channing Tatum) zivi sa svojim starateljima u afro-americkom radnickom kvartu u Baltimoru. Njegovi najbolji prijatelji su Mac Carter (Damaine Radcliff) i Skinny Carter (De’Shawn Washington). Zivot Tylera i njegovih prijatelja sastoji se od odlazaka na zurke i kradje automobila. Nakon sto su izbaceni s jedne zurke, prijatelji se odluce zabaviti na drugaciji nacin pa provale u umetnicku skolu Maryland i uniste pozornicu. Tyler je uhvacen i osudjen na 200 sati dobrotvornog rada u istoj skoli koju je vandalizirao, a direktorka Gordon naredjuje mu da zajedno s domarom ocisti skolu. (ovo je opis prvoga dijela, a koga zanima i ostali, može da mi piše ili u komentare ili na Ask)
OCJENA I OČEKIVANJA: 10/10. Da ovaj film je zaslužio najveću ocjenu jer je svaki dio bolji od predhodnog i ispunio je sva moja očekivanja.


2. Miss Congeniality

Ovo je također meni jedan od dragih filmova. Naime ovo je film iz 2000 i mnogo je prošlo od kada je on objavljen. Mnogo volim Sandru Bullock pa tako i ovaj film. Ima dva dijela i jednostavno su prezanimljiva, barem po meni. 


OPIS RADNJE: Izbor za Mis Amerike koji se odrzava proteklih 50 godina, primio je pretece pismo od najgoreg kriminalca poznatijeg pod imenom „Gradjanin“, koga FBI trazi vec dugi niz godina. Ovo moze biti njihova sansa da ga konacno uhvate. Posle duge kompjuterske pretrage za „pravom“ devojkom, odabrali su Specijalnog agenta Grejsi i prijavljuju je na takmicenje. Ona je aljkava, oblaci se užasno, ne zanimaju je vecernje haljine i visoke stikle, a izgleda kao stara olupina, kako je naziva agent zaduzen za celu operaciju.
OCJENA I OČEKIVANJA: 10/10. Pa bila sam jako mala kada sam prvi puta pogledala ovaj film i iskrena da budem nisam imala šta da očekujem, ali mi se odmah na prvu svidio i uvijek sam ga sa iščekivanjem gledala. Toliko sam se smijala i uvijek mi je bilo zabavno viditi kako neko ko nije nimalo ženstven, postane prelijep i onaj njen smjeh. Ali bolje pogledajte pa mi recite vaše utiske.

3. Home alone

Šta da vam kažem o ovome filmu kada pretpostavljam da ste ga svi već pogledali. Ovo je film koji je neizostavan dio svakog Božića, barem za mene.


OPIS RADNJE: Ovo je jedna od najuspešnijih i najpopularnijih porodičnih komedija o dečaku Kevinu (Mekoli Kalkin), koga roditelji, spremajući se da Božićne praznike provedu u Francuskoj, slučajno zaborave kod kuće. Kad shvati da je ostao sam, Kevin će naučiti kako da se odbrani i da zaštiti kuću od provalnika, Harija i Marva (Džo Peši i Danijel Stern), koji imaju plan da opljačkaju sve kuće u komšiluku.
OCJENA I OČEKIVANJE: Hmm cjelokupna ocjena neka bude 7/10 iz razloga što nisam baš zadovoljna svim dijelovima. Vjerujem da kao i svima vama koji ste gledali sve dijelove, da su vam prvi i drugi najbolji, a da ostali nisu nešto posebni. Naravno ja i dalje volim da gledam sve dijelove i uvijek ih gledam, ali jednostavno bez prvog Kelvina, meni to nije taj film. Od zadnjeg dijela sam očekivala mnogo, ali nije baš ispunilo neko moje očekivanje.

4. Titanik

Ovo mi je jedan od najdražih ljubavnih filmova. Toliko je tužan, ali je lijepo ispričana priča o Titaniku i malo nam prikazano više oko tog broda. Mada mislim da ste vi svi to već gledali, ukoliko niste, obavezno preporučujem.


OPIS RADNJE: 10. aprila 1912. godine na brod se ukrcavaju siromašni Džek (Leonardo DiKaprio) i mlada Rouz (Kejt Vinslet) koja se sa, bogatim verenikom Kalom (Bili Zejn), vraća u Filadelfiju. Rouz i Džek se slučajno upoznaju i zaljubljuju. Kalova reakcija na to je veoma burna. Priča postaje posebno napeta kada se Titanik sudari sa ledenim bregom, a Kal juri dvoje zaljubljenih da bi im se osvetio…
OCJENA I OČEKIVANJE: 10/10. Jako zanimljiv film. Također sam bila mala kada sam ga prvi put pogledala i nisam baš imala neko posebno očekivanje, ali poslije kada sam ga pogledala, bila sam veoma oduševljena.

5. Tres metros sobre el cielo

Jedan od najboljih filmova. Predobra ljubavna priča. Mnogo volim da gledam i sviđa mi se mnogo karakter Babi, ali i samog Aćea. Mnogo je bolji doživljaj ukoliko prije toga pročitate knjigu.


OPIS RADNJE: Film je zasnovan na istoimenom romanu koji je napisao Federico Moccia. To je priča o dvoje ljudi iz različitih svetova i sa apsolutno različitim karakterima koji se zaljubljuju jedno u drugo. Babi, srednjoškolka, iz bogate porodice, koja nikada nije uradila ništa pogrešno ili nepromišljeno pre nego što je upoznala Stepa. On je promenio u potpunosti njen svet, ali je pitanje da li na bolje? S druge strane, Step je bio divlji motociklista koji se ilegalno trkao. Uvek bi započinjao tuču kad god bi mu neko rekao nešto što mu se nije svidelo. Kada je Babi ušla u njegov život, Step je počeo da gleda na stvari malo drugačije. Hoće li njihova ljubav potrajati? Odgovor ćete naći u filmu…
OCJENA I OČEKIVANJE: 9/10. I to samo zato što nije izašao treći dio, zato što me drugi nije potpuno oduševio. Što se tiče mojih očekivanja, sada ću vam reći kako sam ja na početku. Prvo sam pročitala prvi dio knjige i bila sam naprosto oduševljena jer je toliko detaljno opisano i dobro možeš sklopiti slike i stvarno sam očekivala mnogo od filma, kao i svaki puta kada prvo pročitam neki dio knjige. Od prvog dijela nisam dobila potpuno očekivanje, ali mi se i dalje mnogo svidio i bila sam oduševljena i uvijek ga mogu gledati.




ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554

E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. gledala sam sve filmove, i takoder ih preporucujem svima, odlicni su
    zapratila sam ten, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG