Njega lica #2

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post. Za danas sam vam pripremila jedan post o svojoj njezi lica, pa da počnem ❤️❤️❤️


Prije svega, želim da se zahvalim svima zbog svake čestitke, zbog godine dana. Zaista je bilo prelijepo dočekati taj dan i hvala vam još jednom.

*Njega lica je od izuzetne važnosti za sve. A pogotovo za cure koje koriste šminku.


*Ja se iskreno i ne šminkam puno, ali kraj osnovne i početak srednje jesam, što znam da nije bilo dobro. Ne znam tačno kada je to sve krenulo, ali rećemo drugo polugodište devetog razreda. Koristila sam sve, puder, korektor, maskaru, ajlajner, po nekada ruž. Što smatram da nije bilo sasvim dobro. A to sam nastavila i početkom srednje gdje sam dodala i bronzer.
*Sada, u drugom razredu (pa i kraj prvog) se to promjenilo. Prestala sam da se šminkam toliko. Sada mi je za školu dovoljno korektor na podočnjake (jer ih imam genetski, a i od nedovoljnog spavanja), stavim puder u kamenu i maskaru. Ako je baš problematično tada lice, stavim i bazu. Ali o tome više u nekom drugom postu.


Prva stvar koju uradim jeste očistim lice sa ovim Avonovim klinerom. On i ne skida nešto najbolje, ali za mene je to dovoljno, samo da skine onako površinski dio šminke. Trenutno koristim i Caroli tufere. Za sada su mi super.
Poslije toga slijedi dva, do tri puta umivanje vodom i pranje lice sa Nivea sapunom. Taj sapun se pokazao kao jako dobar i nježan za moje lice. A što je najvažnije ne izaziva mi ništa na koži.



Sledeću stvar koju radim, jeste stavljam neku od ove tri maske. Naravno ne stavljam ih sve odjednom jer mislim da je to puno za moje lice. Što se svih tiče, one su iz Avona. Što se tiče prve Planet spa, ona je prozirne boje i lijepo mi osvježi lice, ali i nepravilnosti, kao što su bubuljice izbaci van na prvom nanošenju, a već drugi put, povuče ih. Što se tiče druge maske, to je Clear skin. Ona je bijele boje. Mora se stavljati u tanjem sloju kako ne bi puno isušilo kožu. Čeka se oko pet minuta da se ona skroz stvrne na licu i zatim je isperem mlakom vodom. Zaista je odlična i mnogo mi pomaže ako je bila neka teška šminka. Te dvije maske ne koristim svaki dan, nego jednom u sedmici ili dvije. Što se tiče ove zadnje. Ona je siva maska. Nju koristim svako veče. Zaista mi lijepo hidrira lice i nekako ga osvježi. Sa njom sa prezadovoljna i sve peporuke. Ako imate masniju T zonu, ona će je malo ustabiliti i neće biti toliko masna.


Sledeću stvar koju uradim poslije ispiranja maski, jeste namažem ovom Nivea kremom. Ona je zaista jedna od najboljih. Ne izaziva mi nikakve reakcije, godi mojoj koži. Odlična je za sve. I mislim da odgovara skoro svima, osim onima sa masnim licem. Ova krema dadne sjaj i malo osvježi lice poslije maski.

Također sam dodala i ovaj mali tretman protiv bubuljica koji djeluje u roku tri sata. Naneseš ga na bubuljicu i zatim ostavite to tako tri sata. Meni je uvijek uklonilo bubuljicu i imate toplu preporuku za ovaj proizvod.







Ono što sam zaboravila da stavim ovdje jeste krema za područje oko očiju sa ekstraktom crnog kavijara o kome sam više pisala OVDJE/HERE. Kao što sam već rekla, meni ovo zaista smanji podočnjake. Mislim da će mi se naći svuda jer je to bio moj spas.


I to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da vam se svidio. Ukoliko jeste, slobodno pišite šta najviše i zapratite me ako želite. ❤️❤️❤️

ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Odlican post.
    Proizvodi izgledaju jako zanimljiov, potrudicu se da ih pronadjem i kupim. :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja, zaista predivan post. Obozavam da citam necije rutine tako da mi je ovaj post bas dobrodosao da saznam i procitam nesto novo i drugacije. Koristis vrlo interesantne proizvode, vecinu sam ih i sama koristila tako da verujem da su kvalitetni i korisni. Sve u svemu, simpatican nacin za vodjenje nege lice.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo. Zaista se trudim da njegujem što više lice jer znam da je potrebno ❤️❤️❤️

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG