Story time

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post ❤️❤️❤️


Imala sam neku posebnu želju da vam danas ispričam jedan story time.
U prošlom postu sam vam napisala kako sam bolesna bila i kako zbog toga nisam objavljivala postove. Nadala sam se da ču ih sada preko raspusta sve sustići, međutim posvetila sam se porodici i da mi bude bolje.
Ono o čemu sam vam željela pisati jeste o tome kroz šta sam sve prošla jer vjerujem da nisam jedina kojoj se ovo desilo. A pri tome, želim da vam podijelim kakvi su naši medicinski radnici.


Prije više od mjesec dana su počeli svi ti problemi. Prvo sam se počela neizmjerno izasipati po leđima. Mislila sam da je od vrućine, ali nije bilo. Poslije toga su poslije svakoga tuširanja počele da mi izlazi neki osip po koljenima. Zatim su mi se poslije umivanja stvarale fleke na obrazima. Ali sve je to bilo kratkog trajanja, nikada više od 10-ak minuta. Uvijek bi se sve povuklo, pa i nisam dala neki preveliki značaj svemu tome.
Prvi alarm za uzbunu su mi bile fleke po stomaku. Počele su da izlaze neke crvene fleke i nisu prolazile. Poslije toga mi je počela naglo opadati kosa. Za kosu sam mislila da je to zbog proljeća. Pošto ja imam stvarno dugu i gustu kosu, a inače meni u proljeće i jesen dosta kose opada. Međutim, to ipak nije jenjavalo mjesec dana. Na svakom pranju, na svakom češljanju su bile ogromne količine opadnute kose. Tu su bile pune šake dlaka. Svuda po kući ih je bilo. Prođem rukom kroz koošu, meni je ruka puna dlaka. Zaista sam se plašila. Mislila sam da mi je zdravstveno stanje ugroženo. I u tom periodu moja doktorica je imala smrtni slučaj u porodici, nije radila dvije sedmice, a znam da mi je ona pouzdana jer sam od malena kod nje.


Tako da sam bila sačekala. Prošlo je punih mjesec dana od kako je kosa opadala. Ona me je odmah poslala specijalisti za kožu. Kada sam došla kod nje, žena je kasnila više od sat  vremena na posao, a ja sam morala da izostajem iz škole. Mislim kao svakom tinedžeru je to super, ne idem u školu, ali i nije mi bilo jer sam izostajala mnogo prije toga i zaista mi nije bilo do toga da mi razredna opet broji. Nakon sat vremena se ona udostojila doći na posao i polako pregledala. Ušla sam kod nje, ispričala šta mi se dešavalo, a ona mi je propisala neke vitamine. Zatim sam morala podići majicu i sa onim štapićem me pregledala sam dva metra. Pa halo, nisam šugava i to onako držala onaj štapić kao da je ne znam šta. Mislim ona je medicinski radnik i mislim da nije u redu što je tako pregledala. Kosu mi nije ni pogledala samo očima, a propisala mi je šampon i nešto što se treba utrljavati u kosu i to je bilo to. Tada sam se zaista razočarala u nju.
Prvo kasni toliko na posao, a gužva je. Drugo, pacijente pregleda upola i prepisuje lijekove. U razgovoru sa svojim porodičnim ljekarom sam saznala da mi je neku mast propisala, a nije trebala.
Zaista mi je to bilo nešto previše. Otišla sam da uzmem sve što je trebalo.
Imam kontrolu za neke dvije sedmice opet i zaista se nadam da neće opet tako da se ponaša.


Primjetila sam da mi se kosa dosta prorijedila. Skoro pa upola je tanja nego što je bilo. Ali drago mi je da se smanjilo opadanje kose. Naravno, ima ga i dalje, ali nije u tolikoj količini kao što je bilo.

I to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da vam nije previše naporan za čitanje.. Da li ste se vi susreli sa nekim ovakvim medicinskim radnicima? Da li je neko od vas imao ovakav slučaj sa opadanjem kose? ❤️❤️❤️

ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG