Zaful haul

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post ❤️❤️❤️


U prošlom postu, koji možete pogledati OVDJE/HERE, sam pisala o zaful stranici. Naime, ostvarila sam saradnju sa njima i dobila sam neke stvari od njih. Danas želim da vam prikažem te stvari koje sam dobila i moram da vam priznam da sam prezadovoljna. 
Stvari su mi došle u dvije ture i to mislim da je bilo kako mi ne bi carinili. Isporuka je trajala 21 dan od poslane narudžbe, što smatram da zaista nije puno i da se isplati poručiti. 
Što se tiče pakiranja stvari, bile su izvrsno zapakovane i sve je došlo onako kako sam i poručila. Niti jedna stvar nije bila oštećena, a stvari su stvarno kvalitetne, 


Na ovoj slici možete da vidite kako su stvari zapravo bile zapakovane. 
Poručila sam pet stvari. To su bili majica, kupaći, četkice za šminkanje, narukvica i minđuše. 
Za sada sam sve isprobala, osim majice. Majicu sam samo probala, ali je nisam nosila.

Majica je dugih rukava, ali je materijal jako nježan i topao. Jako je lagan materijal, pa nije puno vruće u njoj. Na poleđini majice piše "HIS QUEEN" i mnogo mi se svidila.
Zaista nisam vidila da li na sajtu ima majica za muške.

 Što se tiče veličine, ja sam poručila u broju L, što je ujedno i najveći broj. Taj broj ja nosim i kod nas jer imam grdui veće pa zbog toga moram.
Rukavi su mi stvarno idealni, ali majica bi mogla biti malo šira jer mi je ovako pouska. Ali nije previše.




Iduća stvar je kupaći. Ja sam o njemu pisala i u prošplom postu koji možete pogledati OVDJE/HERE. Kupaći je prekvalitetan. Naravno i oko ovoga sam bila veliki skeptik. Kao što sam već gore napisala, ja imam veće grudi i zaista mi je teško da nađem nešto što bi mi odgovaralo. Ovo sam također poručila u veličini L koja je isto najveća veličina. Stvarno sam dosta strahovala. Ali tješilo me je da ako ne mogne meni, moće nekoj od sestara. Ali iznenadila sam se kada je došao. Veličina mi je bila pun pogodak, tačno je pogodilo.
Korpice su super, fino drže, ne pusta boju. Išla sam na bazene i nosila ga i odlično je izdržao, nije se otkopčavao, a izdržao je i sve što sam skakala u bazen bez da se pomjera i da ga stalno namještam.


I sada dolazimo do nakita. Poručila sam ove divne tirkizne minđuše i ovu predivnu narukvicu.
Za minđuše nemam šta da kažem osim da su stvarno lijepe i da nisu teške. Lijepo stoje, ne petljaju se sa kosom. Pera su fina i glatka na dodir.
Što se tiče narukvice, ja sam također oduševljena. Oduvijek sam imala želju da kupim neku sličnu ovoj i čim sam je ugledala, morala sam da je poručim.



I na kraju došli smo do najljepšeg dijela ove narudžbe. Mislim da i sami možete da pogodite šta je to. Da, to su četkice za šminkanje. Moram da vam priznam da sam dosta čitala o njima i uvijek sam čula samo riječi hvale za njih. A naravno, kao i svakoj curi i meni su bile potrebne i tako sam ih odlučila poručiti i isprobati.
U setu dođe 10 četkica. To su sve male četkice, ima za oči, za usne i jedna je za highlighter. Poručila sam njih jer su mi bile najpotrebnije. Oprala sam ih čim sam došla i nisu im dlačice uopšte ispadale. Što se tiče korištenja, zaista su kvalitetne. Lijepo nanose sjenu, ali jednako dobro je i blendaju.


Svako ko ima želju da poruči nešto sa nekog' sajta, a ne zna sa kojeg bi, ja rado preporučujem ZAFUL sajt jer je prekvalitetan, ljudi su zaista prijatni, a isporuka im je više nego dobra. Moram još jednom da se zahvalium osobi koja mi se javila i pitala me za saradnju, ali i ljudima koji su mi poslali stvari. Hvala vam još jedanput.

I to bi bilo to od ovoga posta. Da li ste vi već poručivali nešto sa ovoga sajta? Ako jeste, kako vam se dopadaju te stvari? ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554

E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Obožavam Zaful sajt. Kupaći koji si ti izabrala je jako lep. :)

    Učestvujte u nagradnoj igri ------> GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, dopadaju mi se stvari koje si odabrala!
    <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  3. Dopada mi se tvoj post! Jako je zanimljiv i prelepe si stvarcice odabrala :)
    Pratim te, uzvrati ako zelis :)

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan haul! Kupaći kostim mi je genijalan! *---*

    Summer Room Decor -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Kupaciii je predivann! :)

    https://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Marija mnogo ti je lep haul. Zaista si kupila lepe stvarčice. Od svih stvari najviše mi se svideo kupaći i minđušice. Stvarno su top stvari
    Novi post --- https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    ОдговориИзбриши
  8. Marija mnogo ti je lep haul. Zaista si kupila lepe stvarčice. Od svih stvari najviše mi se svideo kupaći i minđušice. Stvarno su top stvari
    Novi post --- https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    ОдговориИзбриши
  9. Kupila si neke jako lijepe stvari. Jako mi se svidio kupaći, nastavi ovako odlično ti ide u blogovanju❤
    Zapratila sam može uzvrat?❤
    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG