My top 5 youtubers + announcement for Q&A

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Pitala sam vas u prošlom postu da li želite da organizujem Q&A i neki su se od vas javili kako bi to voljeli, a bilo je i drugih koji su mi pisali na neke društvene mreže. Tako da ovaj post, posvećujem njemu. To jeste, želim da vam kažem da me slobodno pitate šta god želite i šta god da vas zanima o meni, a ja ću rado da odgovorim. Iskreno se nadam da će biti pitanja. 


Također, ukoliko niste, prijavite se za GIVEAWAY


Za danas sam vam pripremila jedan drugačiji post od ovih koje sam viđala do sada na blogu. Ja mnogo volim da gledam youtube videe. To mi je druga omiljena aplikacija poslije Instagrama. Tako da sam odlučila da sa vama podijelim svoje omiljene youtubere. Ovo ću napraviti u nekoliko dijelova. Jedni će biti naši youtuberi mlađi, pa onda stariji strani i na kraju strani mlađi. Pa se iskreno nadam da će vam se dopasti ovakav tip posta.


Za ovaj post sam izabrala malo starije youtuberke čiji rad pratim i mnogo cijenim. Direktno na link youtuba možete da uđete ako pritisnete na ime. 


Prva je predivna Ana čiji sam radila otkrila relativno skoro. Pratim je nešto više od dva mjeseca i mogu vam reći da me je sa prvim svojim tada videom oduševila i da mi je privukla i zadržala pažnju. Ona je prvenstveno započela sa blogom i ljubavi prema modi, a zatim i sa youtube kanalom. Obavezno je pogledajte i sigurna sam da ćete pronaći mnoštvo korisnih savjeta.


Mislim da ste svi čuli za najpoznatiju Srpsku blogerku Zoranu. Nju sam prvu počela da pratim na youtube-u i zbog nje sam zavoljela modu, ali i blog. Njene postove sam uvijek rado čitala i bila mi je uzor i neko ko me je oduševljavao sa svojim kombinacijama. Sada, i dalje je pratim i smatram da je sasvim u redu cura i da govori stvarno korisne stvari.


3. Vina

Ako ste netko ko ima živaca da nekoga slušate i gledate sat vremena, onda je vam je moja velika preporuka divna Vina. Žena je fenomenalna i stvarno drži pažnju. Znate one videe koje ne možete gledati ni pet minuta? E pa, kada gledate Vinu, nju poželite da gledater i slušate satima. Jako zanimljiva i energična žena.



Volite šminku? E pa onda ste na pravom mjestu. Sofija je šminkerka i ima svoj salon. Na svom youtube kanalu pokazuje razne make-up look-ove i kako je došla do njih. Također, kod nje možete i da pronađete nevjerovatne vlogove sa zaista sjajnim editom. Mnogo prijatna žena.



Volite da vam neko objasni o svakom proizvodu detaljno? Volite gledati vlogove sa raznih putovanja? Za to je Staša kao predviđena. Mnogo je draga i ljubazna i njen glas je predivan. Kao kod nekog djeteta, toliko je nevjerovatna. Ima mnogo korisnih savjeta i uvijek se trudi da vam objasni što bolje može.


I to bi bilo otprilike to. Nadam se da vam se post svidio.
To su samo neke od stariji youtuberki čiji se rad meni mnogo dopada.
Pored njih, postoje još starijih, ali i mlađih youtubera čiji rad pratim. Također, ima i mnogo stranih.
Ukoiliko želite drugi dio ovog posta gdje ću vam pokazati mlađe, slobodno komentarišite.
I obavezno ostavite svoje prijedloge, kao i pitanja za Q&A. ❤️❤️❤️
Također, ukoliko niste, prijavite se za GIVEAWAY

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Odlican post! Slazem se sa tobom u svemu ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/cosmetics-haul.html

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, ne znam za ove jutjuberke, osim Zorane, ali u svakom slučaju nisu baš autori sadržaja kakav bih htela čitati :) <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  3. Ajoj predivan post, stvarno jako interesantan! I sama pratim sve ove jutjuberke i obozavam ih, te mi je drago sto si pisala na ovu temu!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiv post! ♡
    Ne gledam baš domaće youtuberke, više pratim strane. :)

    starshinebeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ne pratim jutjuberke redovno, sporadično pogledam ponešto.
    Pitanja:
    Šta najviše voliš kod jeseni?
    Knjiga koju si poslednju pročitala?
    Šta je ono što ti ulepšava svaki dan?

    ОдговориИзбриши
  6. Ja najviše pratim Zorannah ove ostalo rijetko kada,skoro pa nikada ali divan post.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  7. Zorannah najviše pratim, i stvarno mi je uzor po tom pitanju, tj. predstavlja mi inspiraciju za outfite ali i razne destinacije, pogotovo u vreme kada je više putovala. Nakon nje dolazi Anastasija Stasha, za koju sam saznala preko Zorane i skroz mi je okej, povremeno je pratim. Od ostalih, jednom sa pogledala par videa Vine, ali ja nemam živaca za to. :D Interesantan post, super bi došao nastavak. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post!

    I am following you,
    Visit my new blog,
    it would mean a lot to me;
    xoxomiss-flower.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan odabir. Mislim da je Vina bila jedna od prvih jutjubera koje sam pretplatila, a nakon nje definitivno Zorannah i baš mi je drago što se ''vratila'' na youtube scenu, također pratim i anu2cats.
    Btw svakako bih voljela i drugio dio čitati :D


    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  10. I don't really watch youtube a lot so it was expected that I wouldn't know any of them. It's still a very interesting post though. :)

    Joy to the World

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post draga.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  12. Such a wonderful post!
    Have a nice Sunday!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post! Jako mi se dopada izbor youtuberki, ali moram izdvojiti Zoranu kao (po mom mišljenju) uvjerljivo najbolju. I sama sam prvo počela pratiti nju i radi nje zavoljela kako blog, tako i youtube.
    Što se tiče Q&A posta, imam par pitanja:
    1. Kako bi se opisala u tri riječi ?
    2. Koji ti je omiljeni predmet u školi ?
    3. Bez čega ne bi mogla zamisliti svoj život ?

    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Sjajan post, odprilike sve jutubere koje si nabrojala redovno pratim i izuzetno dobro rade svoj posao.
    Ako želiš pogledaj moj blog, zapratila sam te.
    http://myminiworldnina.blogspot.ba/2017/10/kako-steci-volju-za-ucenjem.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG