DIY inspiration

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️


Kao što sam i obećala, sada će biti nekoliko postova u Božićnom i Novogodišnjem duhu. Naime, to će se nastaviti do Pravoslavnog Božića jer ima dosta ljudi koji mene prate i koji ga slave, pa nadam se da mi nećete zamjeriti zbog toga. Ali svakako, nadam se da će i vama pomoći, ako ne sada, onda svakako iduće godine. 
Ovdje sam vam prikazala nekoliko zanimljivih DIY projekata koji su odlični za uređenje vaše kuće, ali i za uređenje vaše jelke. Nadam se da će vam se ovo svidjeti, a vi svakako ako želite da vidite još toga, pišite mi u komentarima. Sada uživajte u ostatku posta.



Prvo ću vam pokazati ova dva ukrasa, koja vjerujem da će odlično pristajati vašoj jelci i da će vam biti drago kada ih napravite. Svakako, iduće godine će vam biti jako zanimljivo i vjerujem da ćete se slatko nasmijati. Koliko god vam bude trebalo vremena, svakako će vam biti drago na kraju kada ih završite.




Tu su svakako i dva načina ukrašavanja poklana. Sada su uveliko vremena darivanja i mislim da je mnogima došlo da žele da zapakuju neki paket, ali nažalost ne znaju kako ili jednostavno nemaju ideje. Usput, vjerujem da će mnogi od vas željeti da zapakuju nekome poklon i da ga postave ispod jelke. Ovo su mi bila dva jako interesantna načina i odlučila sam da podijelim sa vama. 




Kada smo već kod jelke. Našla sam nekoliko načina da je odradite. Dvije su svakako ukrasi koji bi odlično pristajali na vašem radnom stolu, kao i negdje u blizini vašeg kutka za uređivanje. A ukoliko želite da imate i jelku u više prostorija, za to su vam potrebne samo lampice i biće odlično. Postavite neke letvice u obliku jelke i samo polijepite skupa sa sijalicama. To možete i bez, ali mislim da vam je to lakša ideja. 



Ovo ne moraju da budu samo u prazničnom smislu odrađeni natpisi. Svakako mogu da krase i vaše prostorije tokom ostalog dijela godine. Najvažnije natpis koji ćete vi sami osmisliti ili ga potražiti na internetu. To može i da bude tabla/ploča koju ćete ukrasiti sa kredama i napisati naslov.

*slike preuzete sa We hear it-a i Google-a

I za kraj vam predstavljam isto jedan jako zanimljiv i lak DIY. Sve što vam je potrebno jesu šišarke i sprej za bojenje. Samo pazite da ne isprljate ostale stvari. Ali za to stavite samo komade novina i sve će biti u redu.
Ukoliko odradite neki od ovih DIY projekata, svakako mi pošaljite na neku od društvenih mreža.

I to bi bilo to od ovoga posta, ukoliko želite još neki post na ovu temu, napišite mi u komentar.
Takođe, pišite mi prijedloge za iduće postove. ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Odlične ideje! Hvala ti na odličnim predlozima!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični prijedlozi za naredne praznike?!

    www.ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Thank you for being a follower of my blog and I am following you. Your post is wonderful with nice ideas -
    thank you for sharing!
    Best wishes, Mimi
    https://inmyprimetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Wonderful ideas !! Beautiful decoration.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  5. Love the sequins ball!

    https://asweetwoorld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicne ideje stvarno, ovo vreme je najbolje vreme da se iskoristi za diy radove i ukrasavanje enterijera ♥ ✨


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  7. Jao prelepo draga Marija, ja sam uradila ovakvu jelku i na instagramu me dosta njih pitalo kako sam napravila a tako je jednostavno i efektno. Super ideje stvarno!

    na mom blogu: 5 dobrih blogova super inspiracija https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ajooj, ovo je prelepo. Ja sam baš prošli vikend sređivala i dekorisala sobu u tom božićnom fazonu i šteta što nisam tad znala za ovo. :D Ali napraviću onu jelkicu, mnogo mi se sviđa (a i ono prvo nego nemam živaca :/)
    Stvarno super post.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  9. Such lovely DIYs. I already follow you ;)
    Merry Christmas,
    Christine

    ОдговориИзбриши
  10. Predivne preporuke, ova zidna ''jelkica'' mi je predivna, a i nešto slično sam uradila u svojoj sobi :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post. Dala si mi ideje kako da ukrasim svoju sobu u ovo božično vrijeme, hvala ti!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. hey!!! i loveyour blog and the ideas!
    i also followed your blog, so i can invite you to visit and follow mine!!
    pimentamaisdoce.blogspot.pt
    kisses <<<<<<<<<<<<<33333333333

    ОдговориИзбриши
  13. Mnogo mi se dopada prva ideja sa kuglicom optočenom šljokicama. :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  14. Wow, I really love the idea with Christmas tree box! ) Thank you for sharing )


    blog: MyBlondeGal
    insta: @myblondegal
    Youtube

    ОдговориИзбриши
  15. Odlični prijedlozi! Vrlo jednostavno, a izgleda prekrasno. :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG