Makeup look

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Evo mene sa još jednim postom. Ne znam da li ću uspjeti da objavim još jedan u ovoj 2017-oj godini, ali ako ne, tu sam sada. Nadam se da ste uživali u ovoj godini, da ste ostvarili svoje ciljeve, da ste se zaljubili, pronašli sebi nekoga, ali i da ste se spremili za Novu godinu. Što se tiče mene i mojih ciljeva, neke sam ostvarila, neke ne, ali sigurno ću se truditi da budem što bolja i da popravim sve što nisam ove godine odradila kako treba. mŠto se tiče bloga,ja sam malo reći da sam zadovoljna i oduševljena sa svime što se ovdje desilo i koliko smo se proširili. Sada nas je već 170 i to je za mene ogromna brojka. Želim svakome da bude zaovoljan sa onime što radi i da maksimalno uživa.. A sada da više ne dužim, krećem na post.


Pošto je za dva dana Novogodišnja noć, tada treba da blistate. U što ja iskreno nimalo ne sumnjam. Sigurna sam da ste već pronašli šta ćete nositi tu veče, ali koliko vas zna kako da se našminka. Oke, ima i onih koji imaju zakazano šminkanje i koje će na taj način da izgledaju odlično. Ali vi koje ste odlučile da se same šminkate, donosim vam nekoliko ideja. Iskreno se nadam da će vam se dopasti, a vi mi svakako pišite koja vam je najprimamljivija. 














*slike preuzete sa We hear it-a 

I to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da ste pronašli nešto što vam se dopada. Svakako mi pišite u komentarima koji je to look.
Takođe, pogledajte i prošli post, puno bi mi značilo Rosegal christmas sales.
Pišite mi u komentar šta želite da vidite u idućim postovima. ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. super su ti inspiracije ja sam bas u potrazi za nekim lepim mejkapom :D
    Na blogu je moj novi post, u pitanju je recenzija zaful jakne <3 https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga! Mislim da make-up sa šljokicama su ove godine nezaobilazni *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Awesome makeup , lovely post.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  4. Savršene ideje, ima tu od svega po nešto! Iako su šljokice nezaobilazne i totalno must have za Novogodišnje veče, ja se ipak opredeljujem za nešto malo svedenije i prirodnije, tako da mi je slika broj 3 definitivni favorit. Odličan post! ♥

    VivaLaVida

    ОдговориИзбриши
  5. Amazing photos!
    Have a nice day!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Na prvoj slici, tj. onoj sa onom devojkom što žmuri mi je jedan od najlepših makeup look- ova. Ima ih još puuno lepih naniže, ali sam se zabrojala, pa ne bih znala koji su po redu. :D U suštini, svaki mejkap je lep na svoj način i teško je odlučiti se. Divan post.

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely photos! Lovely makeup! Happy new year!
    If you want to do so, please do not hesitate to contact us at https://mischotta.blogspot.com/2017/12/news-and-my-way-for- last-month-of-year.html? showComment = 1514654731641 # c753690889803498630

    ОдговориИзбриши
  8. Hello the first makeup is so nice!! :))
    Would you like to follow each other??
    Have a great 2018......
    That's Amore Blog 🎄🎄🎄

    ОдговориИзбриши
  9. I love those glitter eyeshadow looks! Nice choices! =)
    I'm following your blog, I hope you can follow me back! <3

    swacre

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post! Želim ti mnogo sreće, uspjeha i osmjeha u novoj godini! ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2018/01/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  11. Beautiful photos. Great post.
    Only the most beautiful dresses glamchase brides mum dresses sale reviews are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG