Avon Mark Lip Lacquer Matte

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Mislim da su svima vama dobro poznati novi Avon ruževi iz kolekcije Mark. Oni su izbacili 20 nijansi u dvije verzije Matte i Shine. Baš kao i svaka Avon dama i ja sam im pružila priliku da ih isprobam. Tako da se odmah našao u mojoj porudžbini. Zbog velike potražnje, ja sam ga zaista čekala dugo, ali nisam se pokajala jer je on napokon tu. Mogu vam reći da sam iskreno oduševljena sa njime i da svaka pohvala od strane drugih yputuberki i dragih blogokoleginica je opravdana. Sada ćete moći pročitati moje iskreno mišljenje o ovom ružu. 
Moja nijansa je Irresistible. On je mat, kao što u samom naslovu i piše. Njegova mililitraža je 7 što smatram da je poprilično dobro i da je svakako opravdavajuće.


OPIS PROIZVOĐAČA: 

Ovo su tečni ruževi koji traju satima, imaju intenzivnu boju koja potpuno prekriva i ne razlijevaju se preko linije usana. Inovativna formula sa gelom u dvije različite završnice ti nudi usne kakve si oduvijek željela.

MOJE MIŠLJENJE:

Kao što sam već napisala ima 7ml što smatram da je odlično i da svakako opravdava svoju cijenu. Aplikator je u obliku dijamanta, precizan je i odličan je za početnike, ali i iskusnije u šminkanju. Po mom mišljenju, toliko je precizan da nema potrebe da se prije toga koristi olovka za iscrtavanje usana. Aplikator je mali, ali to vam neće smetati uopšte. Boja je jako pigmentovana i postojana na usnama. Jedina zamjerka koju sam ja pronašla za ovaj ruž je svakako to da nije u potpunosti mat i spada prilikom pića, ali je lako nadogradljiv. Ono što mu je veliki plus jeste da ne isušuje usne, ali i da ih hidratizira. 


Na slici nije baš vjerodostojna boja. Uživo je nešto jača i intenzivnija od ove koju možete viditi na slici iznad. Svakakao smatram da je odlična stvar i da svako treba da posjedujem ove ruževe u svojoj kolekciji. Svaku preporuku imate od mene. 


I to bi bilo to od ovoga posta. 
Da li ste vi isprobali neke Avon Mark ruževe? Ako jeste kako vam se dopadaju?
Takođe, pogledajte i prošli post, puno bi mi značilo 2017 through my instagram photos.
Pišite mi u komentar šta želite da vidite u idućim postovima. ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: marija_tomic00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Izgleda divno ruž,također diva recenzija i boja je sama po sebi jako lijepa!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  2. Boja je fenomenalna!
    Čula sam dosta pohvala na račun ovih ruževa, koliko sam vidjela imaju i vrhunski izbor kada su nijanse u pitanju tako da ću i ja definitivno naručiti koji za sebe ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Inače nisam još uvek korisitila Mark ruževe, ali planiram da probam neki, zato mi je ova recenzija bila baš korisna. Odlično napisano

      The girl named Ana

      Избриши
    2. Hvala mnogo. Slobodno uzmi neki i nećeš se pokajati ❤️❤️❤️

      Избриши
  4. Divna recenzija draga! Ja imam dva ova ruža i ja sam oduševljena njima! Istina da spada prilikom pića i jela, ali ništa što se ne može nadoknaditi. Moja dva ruža jesu sroz mat, treba im samo par minuta da se osuše skroz. ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična recenzija, ova boja mi se čini jako lijepom, a čula sam da je ova mark kolekcija ruževa i više nego odlična

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Divan pist draga. Ja ih imam u tri nijanse ali nisam nešto posebno oduševljena baš zbog te slabe postojanosti. Takodje odredjene nijanse imaju slabiju pigmentaciju pa moraju da se mažu u više slojeva, a onda bar kod mene nastane nered. Sve u svemu su ok za svaki dan.
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. I ja mislim da su oke za svaki dan, ali i za osobe koje ne vole da imaju čitavo vrijeme nešto na usnama, već određeni period ❤️❤️❤️

      Избриши
  7. Ajoj predivna bojica, bas mi se dopada. Nisam isprobala ove ruzeve ali vredi ih imati u kolekciji. Zaista odlicna recenzija draga moja. !

    New review post is on my blog. ♥
    Visit me here: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    Maleficent ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Probala sam i ja neke dve nijanse i zadivoljna sam 😀

    xbeautyplace.blogspot.rs 💄

    ОдговориИзбриши
  9. Zaista dosta često viđam te ruževe, a sada znam i gde da ih nabavim. Odlična recenzija. :)

    Winter Double Spell GIVEAWAY | Instagram

    ОдговориИзбриши
  10. Avonovim proizvodima se uvijek odusevim tako da ne sumnjam ni najmanje da su ti ruzevi losi. Svaka cast na postu! ♥

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Predivna recenzija.Odlicno si opisala proizvod.Jedva cekam sljedeci post.😍

    ОдговориИзбриши
  12. lovely post darling sound of this lipstick its fabulous love to try this thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post, mnogo mi se dopada Irresistible nijansa.
    Moram poručiti.

    Ako zelis posjeti moj blog
    http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Wonderful post, love it!
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    IG: @weronikawachowiec

    ОдговориИзбриши
  15. Great post! Photos are very good :)

    Follow for follow?

    Can you please click on links in my post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2018/01/makeup-look-inspired-by-saamo-petraa.html

    ОдговориИзбриши
  16. Great post! Photos are very good :)
    if you pick up dresses,chasedress plus size mermaid prom dresses reviews gives you amazing choices.

    ОдговориИзбриши
  17. Proizvodi avonovi su uvijek odlicni. Makar iz mog ugla tako da se nadam da ces njihovim proizvodima i ti sama biti zadovoljna.

    Pratim te, nadam se da ces uzvratiti. <3
    adellinasworld.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG