Rosegal haul #2

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Ovaj haul sam obećala još davno, ali svi znate kako me nije bilo dugo na blogu, ali sada sam tu. Naime, ovo je drugi dio paketa sa Rosegal sajta. Ukoliko se ne sjećate prvog dijela, možete ga čitati na ovom linku Rosegal haul. Paket je stigao nešto poslije prvog. U ovom drugom paketu su se našle torbe i lančić. Međutim, nisam uspjela ništa od toga da slikam, a sada nisam mogla sve da prikupim jer je mama sa sobom odnijela na put torbe. Ali pokazaću vam preko slika sa stranice. Pa da krenemo..


Ovim torbama sam se izuzetno radovala. Razlog je što su mi se učinile veoma simpatičnim, a u drugu ruku su to torbe koje će mi zaista biti potrebne. Kada sam ih otvorila bila sam u jednu ruku i razočarana. Mislila sam da su mnogo veće, iako sam vidila dimenzija. Međutim, prilikom korištenja sam uvidila da nisu toliko male i da u njih može čudo jedno stati. Što se tiče samog kvaliteta, nije sada previše kvalitetan, ali sam ja zadovoljna kako je moglo biti. Svakako ih možete poručiti ukoliko su vam potrebne ovakve torbice. 



I posljednja stvar, ali ne i najmanje važna je ogrlica. Ovo je "čuvar snova". Iskreno mnogo mi se dopala. Malo ima poduži lanac, ali zaista divno pristaje i nije teško da se uklopi uz različite putfitove. Takođe, možete i da je okačite uz krevet, zaista zna simpatično da izgleda. Nažalost, slike nemam, ali možete da vidite na linku iznad kako izgleda. 

I to bi bilo to od ovoga posta i od ovoga paketa.
Ovo mi je bila prva saradnja sa Rosegal sajtom, ali se iskreno nadam da će se ona produžiti.
Vi mi svakako pišite šta želite da vidite na mom blogu! Da li želite da to budu više recepti, recenzije, outfitovi koje nisam dugo radila ili želite više neke postove u kojima ćemo obrađivati neku temu. Sve što vam padne na pamet, voljela bih da mi napišete. 
Takođe, pogledajte i prošli post, puno bi mi značilo Donuts❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: marija_tomic00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Divan post :) Drago mi je sto si se vratila blogovanju i nadam se da ces cesce izbacivati postove :)


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep odabir. Volim te komplete torbi, a ovaj je stvarno super ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  3. I love Rosegal too.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post ^_^ Drago mi je da nastavljas sa blogovanjem divni su ti postovi :)) <3

    Nova sam, ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar <3

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post :-) <3 <3

    CHECK MY NEW POST PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/04/relax.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG